| | Десети урок Дискусия на тълкуване | |
| | Автор | Съобщение |
---|
Ahriman wizard
Брой мнения : 328 Age : 33 Къща : St Joseph Дом : Блъдхенд Сума в Гринготс : 379 Registration date : 01.12.2007
Описание Герой: Особености: Демон
| Заглавие: Десети урок Дискусия на тълкуване Чет 22 Май 2008, 10:35 | |
| Ариман влезе в кабинетът с голяма торба. Огледа учениците и остана доволен. Бяха малко ала бяха най добрите. Пет минути до началото на часа. Седна на стола си. Отвори учебника по Аритмантика. Разгледа. Затвори. Учениците чакаха мълчаливи. Тишина. Ариман затвори книгата. -Тук сте защото искате да сте тук. Само един от вас трябва да бъде. Останалите сте избрали да учите аритмантика. Не е лесна. Знам. Но оцеляхте досега. Знаете основите. Радвам се че сте тук. Гледаше ги сериозен. Както винаги. Ала този път нямаше да смятат. Този път щяха да разберат. Ариман стана. Отвори торбата си. Учениците се изненадаха. В торбата имаше пъпеши. Много пъпеши. Метна по един на всеки ученик. Забелязаха че на масите има ножове. -Не се наръгвайте с тях. ухили се. Засега. Седна на стола. Погледна ги. Смееха се. ариман беше сериозен. -Разрежете пъпеша си на две равни половини. -Ама нали учим аритмантика. каза някой. -Съмнявате ли се в методите ми. каза Ариман твърдо. Мълчание. Срязаха пъпешите. -Сега погледнете половините. Това е човека. Цял пъпеш. Характер. Кора. Общество. Сърцевина.. Учениците разбраха. -Сега дайте едната половина на съседа си. Направиха го. -Сравнете двете половини. Приличат си. Но не са еднакви. Приближете ги. Долепете ги. Вижте. Покриват се. Но формите стърчат. Не са гладки. Не се покриват исцяло. Някои си приличат повече. Допадат си. Нищо ново. Ариман стана. -Наблюдавайте внимателно. Формите които стърчат. Са различните. Доминиращите. Надделяващите. оставете пъпешите. Вижте това. Ариман взе голям лист. Разгъна го. Сложи го на дъската.
1 Най-независимото число. Девиз–бъди 2 Най-дипломатичното число. Миротворец. 3 Най-оптимистичното число. Радост 4 Най-практичното число. Съзидание 5 Най-динамичното число. Прогрес 6 Най-любвеобилно число. любов. 7 Най-духовното число. разбиране 8 Най-ориентираното на резултат число. Разсъдливост 9 Най-хуманното от числата. Опрощение.
-Кои са най силните. Кои са най слабите. Виждате ли. Последователноста. Доминиращите. Одстъпчивите. Агресивните. Духовните. Най големите форми на пъпеша. Са най малките числа в аритмантиката. Ариман се обърна към тях. -Друго. Кои форми си приличат. Които са блиски. Кои хора си допадат? Кои сърцевини си приличат. Кои кори си приличат. Кое е важо за да си приличат половините на пъпешите. Ариман ги погледна. Проверка. -Въпроси за часа. Кои числа на характерите са идеални. Кои числа на сърцата са идеални. Кои обществени числа са идеални. Кои са абсурдни. Не съвместими. Съпоставка. Обосновка. От всеки. Спор. Расъждение. Дискусия.
Урокът е игрови. Оценки върху отговорите. Домашни няма. | |
| | | Shaiya Второкурсник
Брой мнения : 1981 Age : 33 Къща : Chalet de soleil Дом : Блъдхенд Сума в Гринготс : 4895 Registration date : 12.02.2008
Описание Герой: Особености: Различен
| Заглавие: Re: Десети урок Дискусия на тълкуване Съб 24 Май 2008, 16:23 | |
| Идеално съвместими:
Обществени числа: Според мен щом става въпрос за взаимност на личности, за обществените числа е най-наложително да са подобни, но не еднакви. Това е така, защото първичното поведение спрямо другите се състои и в търсенето на някого, който има общо с теб. - 3 и 7 – енергични и радостни мечтатели с духовно-ориентирани, завършени и разбиращи, с въображение и чувство за хумор. - 2 и 9 – ориентирани към хармонията и мира, равновесието и сътрудничеството. - 1 и 4 – изобретателност и здравомислие, способност за придържане към целите и усърдие. Практичност.
Числа на сърцето: При сърцето хората търсят някой, който да е различен от тях, но да ги допълва, а не да се сблъсква с тях. Тук в пълна сила важи идеята за взаимността. - 1 и 7 – независимост и възприемчивост, егоцентризъм и разбиране, стабилност и ясна цел – колебливост и песимизъм; изобретателност, усърдие, интелигентност. - 5 и 9 – енергичност, но колебливост, подкрепена от опрощение и саможертва, решителност. Деветките могат да донесат вдъхновение за петиците, които често са хора на изкуството. - 3 и 8 – енергичност, радост и чувство за хумор. Пълнота и богатство, които да завършат непредвидимостта и колебливостта на осмицата. В момент на разсеяност и сприхавост на тройката осмицата е тази, която успява да ги потуши и то по-скоро чрез твърда ръка, а не разбиране. - 2 и 4 – двойнственост, приемана и постепенно потушавана от стабилността и практичността. Въображението може да се споделя и от двамата. Усърдието на четворката заменя честата нерешителност на двойката.
Числа на характерите: Според мен е нужно да си приличат поне донякъде, дори това да не се показва явно. Те са основата на преминаването към сърцата. - 3 и 5 – енергичност, чувство за хумор и въображение. Двете могат да имат общо както в добрите си страни, така и в склонността към сприхавост и обидчивост, колебливост и разсеяност. - 6 и 9 – любов и опрощение, саможертва, отдаденост и лоялност. Склонността към клюки и самодоволство на шестицата се приема и уравновесява от решителността и вдъхновението на деветката. Арогантността на 9 пък може да бъде потушена от хармоничността и любовта на 6.
Несъвместими:
Обществени числа: Тотално различните наистина не могат да се сработят на това първо ниво. - 1 и 9 – независимост срещу опрощение и саможертва, егоцентричност срещу себеотдаване. Гордостта на единицата би била накърнена от общителността и често популярността на деветките. - 3 и 8 – пълнота срещу прекалено лашкане между противоположностите, цялостност и духовност срещу жаждата за власт и богатство. - 4 и 5 – много стабилност срещу много колебливост, авантюризъм срещу здравомислие и усърдие, безотговорността на петиците не би могла да се понрави на четворките.
Числа на сърцата: Няма да се получи, ако са напълно еднакви. Макар повечето хора да се залъгват, всъщност еднаквостта в крайна сметка води до конфликти. - 1 и 8 – и двете прекалено независими и нестабилни. И двете арогантни и търсещи възможност да контролират и да се налагат. - 2 и 5 – прекалено честа колебливост и лашкане и при двете. Съжителството с петица би могло да потуши всяко останало равновесие в двойката и да издаде на показ нестабилността, когато човекът често е противоположен на себе си дори. - 9 и 7 – целите им биха се сблъсквали често, и двата типа са ориентирани към хората, но могат да проявяват прекомерна арогантност и чувство на притежание. Сарказмът и песимизма на седмицата не биха могли да се понравят на една хармонична и твърда девятка.
Числа на характера: Спрямо характерите грешни двойки са такива, които са подобни там, където трябва да се допълват, а различни там, където трябва да са единни. - 5 и 8 – наистина споделят нестабилността и безотговорността, но осмицата всъщност има нужда да търси в другия стабилност и равновесие, а не колебливост и чести промени. Осмицата търси опора по пътя за успеха, каквато пет не може да бъде. - 7 и 8 – с въображение, но го използват за прекалено различни цели. Духовност срещу материализъм. - 2 и 4 – четворката е предсказуема и прекалено стабилна за двойката – числото на противоположностите. Благоразумието не позволява да се приемат честите сприхави или обидчиви периоди на двойката. Споделят честността и ангажираността, но не могат да го разпознаят напълно, скрито от различни спънки. | |
| | | Гост Гост
| Заглавие: Re: Десети урок Дискусия на тълкуване Нед 25 Май 2008, 14:47 | |
| ЧИСЛА НА ХАРАКТЕРА
СЪВМЕСТИМИ Според мен хората трябва да си приличат много,но и да се допълват взаимно в характера си – да имат нещо общо но и нещо различно.
1 и 6- творчеството с хармонията 7 и 9 – благоразумието,дисциплината и мъдростта със състраданието и съзнателността
3 и 6 – светлината и щастието с любовта и хармонията 5 и 8 – динамиката и остойчивостта с разсъдливостта 2 и 4 – дипломатиката и умението с интелекта и знанието
НЕСЪВМЕСТИМИ
2 и 9 –дипломатиката със състраданието 5 и 7 – динамиката с благоразумието 3 и 1 – щастието с творчеството 1 и 2 –творчеството с дипломатиката 4 и 6 – интелекта с любовта
Числа на сърцето
Според мен хората трябва да не могат един без друг, да са силно привързани – да имат много общи неща.
СЪВМЕСТИМИ
1 и 9 – енергията и опрощението 2 и 8 – дипломатиката и разсъдливостта 3 и 7 – щастието и благоразумието 4 и 6 – интелекта и истинската любов 5 и 1 – динамиката и енергията
НЕСЪВМЕСТИМИ
1 и 2 – творчеството и дипломатиката 3 и 4 – щастието и интелекта 5 и 6 – динамиката и истинската любов 7 и 8 – благоразумието и разсъдливостта 9 и 2 – опрощението и дипломатиката
Обществени числа Според мен хората трябва да имат различни мнения – единият да е точно противоположното но другия.
СЪВМЕСТИМИ
2 и 6 – дипломатиката и истинската любов 1 и 5 – творчеството и динамиката 4 и 9 – интелекта и опрощението 3 и 8 – щастието и разсъдливостта 7 и 6 – благоразумието и истинската любов
НЕСЪВМЕСТИМИ
1 и 6- творчеството с хармонията 7 и 9 – благоразумието,дисциплината и мъдростта със състраданието и съзнателността
3 и 6 – светлината и щастието с любовта и хармонията 5 и 8 – динамиката и остойчивостта с разсъдливостта 2 и 4 – дипломатиката и умението с интелекта и знанието |
| | | Гост Гост
| Заглавие: Re: Десети урок Дискусия на тълкуване Сря 28 Май 2008, 19:59 | |
| 1 Най-независимото число. Девиз–бъди 2 Най-дипломатичното число. Миротворец. 3 Най-оптимистичното число. Радост 4 Най-практичното число. Съзидание 5 Най-динамичното число. Прогрес 6 Най-любвеобилно число. любов. 7 Най-духовното число. разбиране 8 Най-ориентираното на резултат число. Разсъдливост 9 Най-хуманното от числата. Опрощение.
-Въпроси за часа. Кои числа на характерите са идеални. Кои числа на сърцата са идеални. Кои обществени числа са идеални. Кои са абсурдни. Не съвместими. Съпоставка. Обосновка. От всеки. Спор. Разсъждение. Дискусия.
Идеални
Обществени числа
Съвместими. Тук много важно е хората да имат противоречиви, различни мнения и изказвания.
2 и 9. Хармонични, миротворни, изпълнени с хуманност и доброта.
3 и 6. Оптимизма и любвеобилността, радостта и любовта.
1 и 5. Независимост и динамика, прогрес.
Несъвместими
4 и 6 практичността и любовта
5 и 7 динамиката с духовността, разбирането
Числа на сърцето
Тук хората търсят други хора, които а ги допълват, а не да се… натрапват и да пречат.
Съвместими
3 и 7, истинското щастие и умението за разбиране.
3 и 8 радостта и разсъдливостта.
Несъвместими
1 и 8 много нестабилни и арогантни.
2- 9 дипломатизма и опрощението
Числа на характера
Хората трябва да си приличат, да имат еднакви професии, хобита…. Но те трябва да се различават, да се допълват взаимно, да си помагат
Съвместими
6 и 9 любов и опрощение
3 и 5 оптимизъм и динамика
Несъвместими
7 и 8 духовността и разсъдливостта
2 и 9 дипломатиката и опрощението.
|
| | | Ahriman wizard
Брой мнения : 328 Age : 33 Къща : St Joseph Дом : Блъдхенд Сума в Гринготс : 379 Registration date : 01.12.2007
Описание Герой: Особености: Демон
| Заглавие: Re: Десети урок Дискусия на тълкуване Вто 17 Юни 2008, 22:50 | |
| Най близо до верният е отговора на Кейт. | |
| | | KIKO Talanted wizard
Брой мнения : 726 Age : 31 Къща : дворецът в Монако Дом : Вемънхолд Сума в Гринготс : 37450 паунда :Р Registration date : 07.03.2008
Описание Герой: Особености:
| Заглавие: Re: Десети урок Дискусия на тълкуване Сря 18 Юни 2008, 17:36 | |
| - Ahriman написа:
- Най близо до верният е отговора на Кейт.
Само да питам аз може ли да си предам домашната, въпреки че съм закаснял?! | |
| | | Ahriman wizard
Брой мнения : 328 Age : 33 Къща : St Joseph Дом : Блъдхенд Сума в Гринготс : 379 Registration date : 01.12.2007
Описание Герой: Особености: Демон
| Заглавие: Re: Десети урок Дискусия на тълкуване Чет 19 Юни 2008, 19:36 | |
| | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Десети урок Дискусия на тълкуване | |
| |
| | | | Десети урок Дискусия на тълкуване | |
|
Similar topics | |
|
Similar topics | |
| |
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |